رونمایی از درون کابین آئودی تی تی 2015
 

2015 Audi TT's Interior

 

فضای داخلی TT جدید بر اساس فولکس MK3 و البته با نگاهی به آینده طراحی شده است. مهم‌ترین بخش، یک مانیتور 12.3 اینچی است که مستقیماً در جلوی راننده قرار گرفته و همه اطلاعات را مستقیماً در دیدرس قرار می‌دهد و دیگر نیازی به یک نمایشگر در کنسول مرکزی احساس نمی‌شود.

2015 Audi TT's Digital Instrument Cluster

 

راننده می‌تواند بین دو حالت نمایش کلاسیک که در آن نشان‌دهنده های سرعت و دور موتور و غیره به شکل معمول دیده می‌شوند و حالت اطلاعات-سرگرمی (infotainment) که نشانگر اطلاعات مختلف از سیستم ناوبری به صورت سه بعدی تا پخش موسیقی است، سوئیچ کند. برای کنترل ابزارها و برنامه ها، یک کلید چرخشی با دو دکمه در کنسول مرکزی جای گرفته اند.

طراحی داشبورد نیز چندان متفاوت از داشبورد فعلی TT نیست و تمرکز بیشتر آئودی روی استفاده از نسل جدید تجهیزات الکترونیکی و اتصالات با اولویت کاهش پیچیدگی و کم کردن سردرگمی می‌باشد. دریچه‌های تهویه همانند توربین جت طراحی شده‌اند و در بخش میانی آنها، نمایشگری کوچک، اطلاعاتی نظیر درجه حرارت و سرعت و جهت باد را نشان می‌دهد.

Spy-shot of 2015 Audi TT

 

فعلاً تصاویری از طراحی بدنه خارجی اتومبیل در دست نیست ولی تصاویر جاسوسی و اخبار نشان می‌دهند که تی تی جدی روی نسل جدید و سبک وزن پلتفرم MQB گروه فولکس بنا می‌شود که البته این پلتفرم مدولار بین خودروهای زیادی از جمله گلف و آئودی A3 نیز مشترک خواهد بود. آئودی تی تی 2015 در اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 824
بازدید ماه : 13011
بازدید کل : 462725
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2